Is het de bedoeling dat een model ook bloot moet gaan, of is dat een regel?

Ik weet dat veel meisjes model willen worden, staat voor schoonheid en aanzien en meer. Je moet er ook de juiste lengte en weet ik veel wat voor nodig hebben.
Maar ik zie zo nu en dan ook modellen die bodypaint doen of bloot gaan.
Op catwalks etc.. hoor je ook weleens dat er borsten of andere dingen tevoorschijn komen. Of ze merken dit niet of ze gaan rustig door?
Ik vraag me af weet men die model wil worden dit weten?
Bedoel er zitten er zat bij die schuw of bang zijn enzo, zelfs die zoiets nooit willen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als model geef je zelf aan waar je grenzen zijn, daarnaast is het natuurlijk ook zo dat veel modellen nog erg jong (onder de 18) en dan mag ze ook niet bloot poseren. Daarnaast zijn er genoeg modellen die niet met echt bont willen poseren of bepaalde merken weigeren. Dus je bent vrij om te beslissen, dus voel je je daar ongelukkig bij, gewoon niet doen. Ook is het voor de meeste opdrachten niet de bedoeling dat het model bloot is.

Als er op de catwalk per ongeluk iets bloot komt, dan doen ze het even snel goed. Soms ook niet, omdat ze het idd niet door hebben (sommige kledingstukken zijn gewoon niemendalletjes dat je het niet merkt of je wel of niet bedekt bent). Het is over het algemeen niet de bedoeling dat dit gebeurd, maar het kan nooit kwaad om er rekening mee te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag zelf weten of je een klus wel of niet aanpakt, het is dus geen verplichting ook bloot te willen gaan, veel modellen doen dit dan ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ieder model geeft zelf aan waar haar grens ligt. Vele modellen willen niet bloot, en dat is prima. Bloot wordt wel beter betaald, maar nogmaals het hoeft niet, en laat je vooral niks anders wijs maken!